Algemeen

In een enkel geval kan het tijdens een rondreis of een fly-drive voorkomen dat u in een ander hotel overnacht dat in de beschrijving staat aangegeven. Dit zal alleen bij hoge uitzondering het geval zijn en het geboden alternatief is in ieder geval minimaal gelijkwaardig. In het algemeen zullen wij u vantevoren over een dergelijke wijziging informeren.

Categorie: 

Kinderen van 0 t/m 1 jaar hebben geen recht op een eigen zitplaats in het vliegtuig, maar reizen op schoot van hun begeleiders. Vanwege de veiligheidsvoorschriften aan boord, mag 1 volwassene slechts 1 kind van 0 t/m 1 jaar op schoot nemen tijdens de vlucht. Als 1 volwassene met 2 kinderen van 0 t/m 1 jaar reizen, dient er een extra stoel geboekt te worden.

Kinderen van 2 jaar of ouder hebben recht op een eigen zitplaats in het vliegtuig en het normaal voorgeschreven gewicht aan bagage. Tenzij anders vermeld, tellen ze bovendien mee als persoon bij bepaling van de reissom.

Categorie: 

Soms kan het zijn dat een accommodatie niet meer beschikbaar is of slechts in een bepaalde periode van het seizoen wordt aangeboden. Hierdoor kan het zijn dat een accommodatie (tijdelijk) niet vindbaar is op de website.

Indien de gewenste accommodatie niet online te boeken is, verzoeken wij vriendelijk contact met ons op te nemen via de mail: info@isropa.nl of telefonisch via 088-1900133. Mochten wij een accommodatie niet standaard aanbieden kunnen wij altijd de prijzen opvragen en kijken of wij u een passend aanbod kunnen doen.

Categorie: 

In een aantal accommodaties hebben wij een aantal kamers of appartementen vastgelegd tegen een extra voordelig tarief. U krijgt dan de kamer tegen een wel zeer speciale prijs! Het hotel bepaalt welk soort kamer u krijgt, dus u hebt geen garantie voor bijvoorbeeld zeezicht (tenzij specifiek vermeld). Tenzij anders vermeld, zijn deze voordeelkamers gelijk aan de standaardkamers. Het kan voorkomen dat de voordeelkamers een minder gunstige ligging en kleinere afmeting hebben. 

Maar let op: snel boeken is geboden, want de voorraad is beperkt en voor deze speciale voordeelkamer geldt op=op! Extra kamers kunnen niet aangevraagd worden.

Voor alle duidelijkheid: als u perse wilt logeren in bijvoorbeeld een kamer met zeezicht dan adviseren wij u dit specifieke kamertype te boeken zodat u zeker bent van het gewenste uitzicht.

Categorie: 

• Studio of eenkamerappartement: dit type appartement bestaat altijd uit 1 leefruimte met zit- en slaapgelegenheid. In elke studio bevindt zich een badkamer met douche of bad en een toilet plus een kitchenette met elektrische kookplaten en een koelkast. 
• Tweekamerappartement: dit type appartement heeft 1 slaapkamer en 1 woon-/slaapkamer. Elk appartement heeft een badkamer met douche of bad en een toilet. De kitchenette heeft elektrische kookplaten en een koelkast. 
• Driekamerappartement: dit type appartement heeft twee slaapkamers en 1 woon-/slaapkamer. De faciliteiten zijn gelijk aan een tweekamerappartement.

Een appartement beschikt meestal over een balkon of terras. Bungalows kennen dezelfde faciliteiten als een appartement. Deze beschikken echter altijd over een terras en/of tuin. 

De extra faciliteiten van het betreffende appartement staan in de beschrijving van de accommodatie.

Categorie: 

Over het algemeen hebben wij ons gehouden aan de gangbare hotelclassificering. In een enkel geval hebben wij ons inziens een terechte correctie aangebracht n.a.v. opmerkingen of klachten van reizigers. Zo vindt u bijvoorbeeld bij een aantal hotels een ‘halve ster’.

• Eenvoudige accommodatie ** 
De kamers zijn eenvoudig en netjes ingericht. Ze beschikken over bad of douche en toilet. 
• Middenklasse accommodatie *** 
De kamers zijn verzorgd ingericht. De hotels hebben vrijwel allemaal een zwembad en een restaurant. 
• 1e klas accommodatie ****
De kamers zijn over het algemeen wat groter en verzorgd ingericht. U vindt in het hotel een zwembad, eetgelegenheden, entertainment en sportfaciliteiten. 
• Luxe accommodatie ***** 
In deze hotels vindt u naast de standaardfaciliteiten extra comfort en voorzieningen zowel in de kamer als in en rondom het hotel.

Categorie: 

Boeking

Is een voorkeur zo essentieel dat een boeking alleen gemaakt wordt indien aan deze voorkeur kan worden voldaan, dan is sprake van een essentie. 

Ook een essentie kan helaas niet online tijdens de boeking aan ons worden doorgegeven. U kunt hiervoor na boeking telefonisch via 088-1900133 of via de mail contact met ons opnemen. Wij zullen daarna contact opnemen met de betreffende organisatie met het verzoek of de essentie mogelijk is en deze schriftelijk aan ons te bevestigen. De essentie wordt daarna door ons schriftelijk aan de reiziger bevestigd. Voor een essentie worden over het algemeen kosten in rekening gebracht.

Categorie: 

Met een preferentie kunt u aangeven wat u graag geregeld zou willen zien met betrekking tot de geboekte vakantie. Bijvoorbeeld een kamer zo hoog of juist zo laag mogelijk in een hotel of kamers naast elkaar.

Een preferentie kan helaas niet online tijdens de boeking aan ons worden doorgegeven. U kunt hiervoor na boeking telefonisch via 088-1900133 of via de mail contact met ons opnemen. Wij zullen daarna de preferentie aan de betreffende organisatie doorgeven. Omdat wij als reisorganisatie hierbij afhankelijk zijn van de uiteindelijke dienstverlener, zoals de hotelier of luchtvaartmaatschappij, kan het voorkomen dat preferenties niet altijd worden uitgevoerd. 

Een preferentie blijft een voorkeur en kan niet worden gegarandeerd. Wanneer honderd procent zekerheid nodig is dat aan een speciale wens wordt voldaan, geef dan een essentie aan ons door.

Categorie: 

Natuurlijk kunt u ook via het ANVR-reisbureau bij u in de buurt boeken. Wij werken samen met alle gerenommeerde ANVR reisagenten.

 

Categorie: 

Dit is geen enkel probleem. U kunt ons bereiken via de mail: info@isropa.nl of telefonisch via 088-1900133. Wij zitten voor u klaar en helpen u graag.

Categorie: 

Vaak is het mogelijk om de reiscomponenten afzonderlijk te reserveren. Om meer te weten te komen over de mogelijkheden m.b.t. het boeken van een losse vlucht kunt u contact met ons opnemen via de mail: info@isropa.nl of telefonisch via 088-1900133.

Categorie: 

Het vakantie aanbod op de website is onder voorbehoud van beschikbaarheid. Het prijsoverzicht is ook onder voorbehoud van de beschikbare mogelijkheden, zoals vertrekdata, vluchtklassen, kamertypen e.d.

In onze Reisvoorwaarden is sprake van een vrijblijvend aanbod dat door de reisorganisator kan worden herroepen. Dat zal bijvoorbeeld moeten gebeuren indien de reis volgeboekt is.

Categorie: 

Wanneer op de website tijdens de laatste stap van het boekingsproces op "Boek deze reis" wordt geklikt, wordt de boeking definitief vastgelegd in ons reserveringssysteem. U dient gelijk de aanbetaling van 15% te voldoen. Bij vertrek binnen 6 weken dient u gelijk het volledige bedrag te betalen.Op het scherm zal een bevestigingsboodschap verschijnen. Ook wordt per e-mail een uitgebreide boekingsbevestiging met factuur en betalingsinstructies voor het restantbedrag verstuurd.

Categorie: 

Boekingen kunnen worden gemaakt voor maximaal 8 personen. Wie met meer dan 8 personen op reis gaat, kan het reisgezelschap verdelen over meerdere boekingen of contact met ons opnemen via de mail: info@isropa.nl of telefonisch via 088-1900133.

Categorie: 

Iedereen van 18 jaar of ouder kan via de website reserveren. Ten aanzien van minderjarige reizigers moet worden aangetoond dat ouders of voogden toestemming hebben verleend (artikel 3, lid 2 van de reisvoorwaarden). Degene die (ook) een reis boekt voor andere deelnemers is hoofdelijk aansprakelijk voor alle anderen die hij of zij aanmeldt.

Categorie: 

Pellentesque ultricies id purus id dapibus. Cum sociis natoque penatibus et magnis dis parturient montes, nascetur ridiculus mus. Donec nec elementum arcu. Nunc id ante et lectus hendrerit varius eget ac nulla. Quisque molestie nisi rhoncus pellentesque interdum. Integer risus nibh, tristique ac fringilla at, tempus quis arcu. Quisque vitae mi non diam dictum condimentum et at dolor. Cum sociis natoque penatibus et magnis dis parturient montes, nascetur ridiculus mus.

Quisque a dignissim erat. Nulla fermentum leo eget justo tincidunt varius. Curabitur in leo sapien. Aenean in nisl ultricies, vulputate mauris vel, semper dui. Aenean et ultricies lorem. Maecenas arcu nunc, feugiat sed porta ac, tincidunt nec sapien. Mauris est tortor, volutpat porttitor vehicula eget, molestie eu sem.

Categorie: 

Phasellus in porta tortor, vitae finibus nisl. Vivamus non dui ut nunc malesuada fermentum non lobortis diam. Morbi non ultrices dolor, eu rhoncus risus. Aenean sodales massa ipsum, vitae viverra purus accumsan a.

Nunc quis convallis magna. Integer luctus urna velit, a molestie mauris egestas quis. Pellentesque habitant morbi tristique senectus et netus et malesuada fames ac turpis egestas. Suspendisse venenatis justo nec quam faucibus dignissim. Quisque varius justo non eros laoreet ultrices.

Categorie: 

Prijzen

Wij behouden ons het recht voor de reissom te wijzigen indien bijvoorbeeld wijzigingen in de vervoerskosten en verschuldigde heffingen en toepasselijke wisselkoersen daartoe aanleiding geven. Verhogingen van deze kosten zullen daarbij netto, dus zonder opslag, worden doorberekend. Dit gebeurt alleen indien deze kosten bij het vaststellen van de reissom nog niet bekend waren. (Zie ook onze voorwaarden).

Categorie: 

De reserveringskosten bedragen € 30,- per boeking indien u alleen een accommodatie boekt. Bij het boeken van een pakketreis inclusief retourvlucht gelden geen reserveringskosten.
Wel geldt voor alle boekingen een verplichte bijdrage van € 2,50 per boeking voor het Calamiteitenfonds (max. 9 personen).

Categorie: 

Wanneer u met Transavia vliegt dient u extra te betalen voor uw ruimbagage. U kunt u dit tijdens uw boeking bijboeken. Op de luchthaven gelden hogere tarieven.

Gewicht p.p.      Bedrag per enkele reis 
Max. 15 kg                     €  9

Max. 20 kg                     €  12

Max. 25 kg                     €  19

Max. 30 kg                     €   24

Categorie: 

Naast de vele aanbiedingen heeft New Isropa nog iets extra afgesproken met de meeste hoteliers. Indien u boekt voor een bepaalde datum ontvangt u een aanzienlijke extra korting op de reissom of bijvoorbeeld gratis halfpension.

Vroegboekkortingen zijn geldig in verschillende periodes en ze zijn afhankelijk van de bestemming en accommodatie. De vroegboekkorting is reeds in de prijzen verwerkt, zodat u hier altijd van profiteert. De vroegboekkorting is niet van toepassing op de kinderprijzen.

Categorie: 

Kinderen van 2 t/m 11 jaar (en vaak nog ouder) ontvangen in veel accommodaties een korting. Wanneer u bij het zoeken aangeeft dat er kinderen in uw reisgezelschap zijn, wordt een gemiddelde prijs per persoon gegeven in de prijzenmatrix. Wanneer u daarna verder boekt en de juiste geboortedata in geeft, wordt de juiste prijs weergeven. Mocht de kinderkorting ook voor oudere kinderen gelden dan wordt deze korting later meegenomen.

Indien voor een kind een eigen kamer wordt gereserveerd, vervalt de korting.

Categorie: 

De prijzen in de prijzenmatrix zijn inderdaad per persoon. De prijs van een (upgrade voor een) huurauto is per auto. De getoonde prijzen zijn inclusief alle toeslagen en kortingen, maar exclusief bijdrage Calamiteitenfonds (€ 2,50 per boeking) en reserveringskosten (€ 25,00 per boeking).

Categorie: 

Factuur en betalen

Tijdens de laatste stap in het boekingsproces dient u een aanbetaling van 15% te voldoen, dit kan via Ideal, bankoverschijving, Visa of Mastercard.

Het restant van de reissom kunt u betalen via een bankoverschrijving (uiterlijk 6 weken voor de dag van vertrek).

Categorie: 

Bij het boeken van de reis dient u een aanbetaling van 15% van de totale reissom te voldoen. Het restant van de reissom dient uiterlijk 6 weken voor de dag van vertrek voldaan te worden. Wanneer u binnen 6 weken voor vertrek boekt dient gelijk de gehele reissom te worden voldaan.

Categorie: 

Wanneer u een fout ontdekt in de bevestiging dan verzoeken wij u vriendelijk zo spoedig mogelijk contact met ons op te nemen. Dit kan via info@isropa.nl of telefonisch via 088-1900133.

Categorie: 

Tijdens de laatste stap in het boekingsproces dient u een aanbetaling van 15% te doen. Wanneer u binnen 6 weken vertrekt dient u het volledige bedrag te betalen. Per mail ontvangt u vervolgens een uitgebreide boekingsbevestiging met factuur en betalingsinstructies voor het restant van de reissom.

Categorie: 

Wijzigen en annuleren

Om een reis te verlengen of veranderen, kan ter plaatse contact worden opgenomen met de reisleiding. De kosten hiervoor kunnen ter plaatse worden voldaan.

Houd rekening met het feit dat de oorspronkelijke terugvlucht niet kosteloos gewijzigd kan worden en er voor een nieuwe terugvlucht betaald dient te worden. 

Indien om wat voor reden dan ook het verblijf onverhoopt eerder moet worden afgebroken, wordt dit beschouwd als een annulering van de volledig geboekte reis.

Als u bij ons een boeking maakt kunt u deze tot 5 dagen na boeken kosteloos annuleren. De annulering kan doorgegeven worden via info@isropa.nl of via 088-19 00 133. De mogelijkheid om uw boeking kosteloos te annuleren geldt niet wanneer het vertrek binnen 6 weken plaatsvindt.

Buiten 5 dagen na boeken kan annuleren met inachtneming van de annuleringsbepalingen van de Reisvoorwaarden en tegen de hiervoor geldende annuleringskosten. Voor niet gepubliceerde IATA vliegtarieven gelden de IATA-annuleringsvoorwaarden.

Indien een reiziger moet annuleren, bestaat de mogelijkheid van in de plaatsstelling. Zie artikel 11 van onze Reisvoorwaarden. De aanmelder, de reiziger en degene die hem vervangt zijn hoofdelijk aansprakelijk tegenover de reisorganisator voor de betaling van het nog verschuldigde gedeelte van de reissom en de eventuele extra kosten als gevolg van de vervanging.

Indien een annuleringsverzekering is afgesloten en de reis noodgedwongen moet worden afgebroken, uitgesteld of geannuleerd, dan dient u tevens contact op te nemen met uw verzekeringsmaatschappij.

Een boeking online wijzigen, is (nog) niet mogelijk. Voor het wijzigen van een boeking verzoeken wij u vriendelijk om via info@isropa.nl of telefonisch via 088-1900133 contact met ons op te nemen. Afhankelijk van de aard van de wijziging kunnen kosten in rekening worden gebracht.

Voorbereiden van de vakantie

E-Tickets, vouchers en reisinformatie ontvangt u ca. 2-3 weken voor vertrek via de post, mits de betaling volledig voldaan is. Bij een last-minute boeking (of wanneer u daar zelf de voorkeur aan geeft) worden de reisbescheiden via de mail naar u toegestuurd.

Voor informatie met betrekking tot de gezondheid, vaccinaties en aanbevelingen voor reisbestemmingen, verwijzen wij naar uw huisarts, GG&GD en de website van het Landelijk Coördinatiecentrum Reizigersadvisering: www.lcr.nl

Bij vertrek, tijdens de reis of bij eventueel grensoverschrijdende excursies is het de eigen verantwoordelijkheid van reizigers om ervoor te zorgen dat zij in het bezit zijn van alle benodigde reisdocumenten. 

Mensen met een andere nationaliteit dan de Nederlandse dienen bij hun ambassade of consulaat na te gaan welke reisdocumenten voor hen van toepassing zijn. Het is de eigen verantwoordelijkheid om ervoor te zorgen dat bij vertrek en tijdens de reis alle benodigde documenten in het bezit zijn (artikel 9 van de ANVR-reisvoorwaarden). Hiervoor zal tijdig moeten worden nagegaan of de eerder verkregen informatie nog correct is. 

Bewaar reispapieren en -documenten of geld altijd in de handbagage, nooit in de koffer.

Vanaf 2012 hebben kinderen van alle leeftijden een eigen reisdocument nodig en is bijschrijven in het paspoort van de ouders niet meer mogelijk. De geldigheid van alle bestaande bijschrijvingen vervalt dan. Als u met uw kind/baby naar het buitenland reist, moet uw kind/baby dus een geldig reisdocument hebben. Dit geldt voor elk land, ongeacht de leeftijd van uw kind/baby.

Voor meer informatie verwijzen wij u naar www.rijksoverheid.nl 

Reist u als een-ouder met kinderen, dan kunt u informatie terugvinden op de websitehttp://www.defensie.nl/onderwerpen/reisdocumenten/inhoud/reizen-met-kind...

Op de bestemming

Op alle bestemmingen kunt u bij de locale reisleiding een of meerdere excursies boeken. Op sommige bestemmingen kan dit ook al van tevoren in Nederland worden bijgeboekt.
Ten aanzien van aangeboden excursies dient uitdrukkelijk te worden gesteld dat de rol van Isropa slechts van bemiddelende aard is. Isropa is dan ook niet aansprakelijk voor de inhoud en de uitvoering van deze excursies.

Categorie: 

Het kan voorkomen dat door weersomstandigheden of door een beperkt aantal gasten in een hotel de faciliteiten zoals beschreven niet allemaal of slechts beperkt operationeel zijn. Zo zijn bijvoorbeeld beach- en poolbars in de wintermaanden vaak gesloten. U dient dus rekening te houden met de mogelijkheid van beperkte openstelling en een beperkter aanbod van faciliteiten in het vroege voor- en het late naseizoen. Daar waar dit van tevoren bij ons bekend is, vermelden wij dit in de betreffende beschrijving. Ook kunnen bepaalde faciliteiten niet in gebruik zijn vanwege renovatie en/of onderhoud.
Sommige faciliteiten zijn tegen betaling. Dit vind u terug in de beschrijving. Deze informatie is echter te allen tijde onder voorbehoud van tussentijdse wijziging door de accommodatieverschaffer.
 

 

Categorie: 

Indien u op de bestemming een fout of een onvolkomenheid constateert, dan wordt van u verwacht dat u daarvan meteen melding maakt bij de verantwoordelijke verstrekker van de dienst.

Dat kan zijn de hotelier of onze andere plaatselijke vertegenwoordiger. Op de bestemmingen met reisleiding dient u te allen tijde hierover contact met hen op te nemen. Wanneer deze niet bereikbaar zijn of de klacht niet naar behoren wordt opgelost dan bent u verplicht om contact op te nemen met de lokale agent en het kantoor van Isropa. Indien achteraf blijkt dat u niet aan uw meldingsplicht hebt voldaan om de gelegenheid te bieden de onvolkomenheid te verhelpen, kan eventueel het recht op schadevergoeding worden beperkt of uitgesloten (zie Reisvoorwaarden artikel 19).

Categorie: 

Op veel bestemmingen is reisleiding aanwezig. Soms wordt de service door een buitenlandse vertegenwoordig(st)er waargenomen. Bij eventuele overboekingen of kwaliteitsproblemen in de accommodatie zal de reisleiding er alles aan doen om de problemen op te lossen. 

Stel de reisleiding altijd direct op de hoogte van onvolkomenheden. Indien er geen reisleiding op de betreffende locatie aanwezig is, kan contact worden opgenomen met onze lokale agent en met Isropa in Nederland.

Categorie: 

Over het algemeen kunt u de accommodatie pas na 14.00 uur betrekken. Maar met name in het hoogseizoen kan het voorkomen dat de kamer of het appartement pas later in de middag beschikbaar is.

Bij vertrek dient u de kamer of het appartement meestal om 10.00 uur, maar uiterlijk 12.00 uur te verlaten.

Vaak is het mogelijk om bagage af te geven bij de receptie, omdat vaak nog wel van alle faciliteiten gebruik gemaakt kan worden.

Categorie: 

Welke maaltijden zijn inbegrepen, is afhankelijk van de verzorging die u heeft geboekt. 

• Logies (LG): er zijn geen maaltijden of drankjes inbegrepen. 
• Logies en ontbijt (LO): ontbijt is inbegrepen. De verzorging begint met ontbijt op de dag na aankomst en eindigt met een ontbijt op de vertrekdag. 
• Halfpension (HP): ontbijt en diner zijn inbegrepen. De verzorging begint met het diner op de aankomstdag en eindigt met een ontbijt op de vertrekdag. 
• Volpension (VP): ontbijt, lunch en diner zijn inbegrepen. De verzorging begint met de lunch of het diner op de aankomstdag en eindigt met een ontbijt op de vertrekdag. 
• All inclusive (AI): volpension (ontbijt, lunch, diner) en gevarieerd per accommodatie allerlei extra’s, lokale drankjes en snacks. Wat precies is inbegrepen kunt u bij de informatie over de accommodatie vinden. De verzorging begint vanaf het moment van inchecken en eindigt op het moment van uitchecken. 

Op de dag van aankomst en/of vertrek kan het voorkomen dat het door u gereserveerde diner en/of ontbijt in de accommodatie door late aankomst en/of vroeg vertrek niet genuttigd kan worden. Helaas kunnen wij hiervoor geen restitutie verlenen.

Boekt u inclusief diner en/of lunch, dan worden de maaltijden in de regel in het hoofdrestaurant/buffetrestaurant geserveerd. Voor maaltijden in à la carte restaurants moet in de regel apart/lokaal betaald worden.

Categorie: 

ij het reserveren van een huurauto kan men zelf een ophaal- en afhaallocatie kiezen. Deze is meestal op de luchthaven, het stadskantoor of bij het vakantieadres. De ophaal- en afhaallocatie staat ook vermeld op uw voucher die u bij uw reisbescheiden ontvangt.

Categorie: 

Tenzij anders aangegeven bestaat uw reis uit een retourvlucht naar uw bestemming, inclusief transfers tussen de luchthaven en het hotel/appartement of een huurauto en de overnachtingen in de accommodatie van uw keuze. In het reisinformatieboekje die u bij uw reisbescheiden ontvangt kunt u meer informatie vinden over waar u zich moet melden.

Categorie: 

Inchecken kan op de dag van de reis vanaf ongeveer 3 uur voor vertrek op de luchthaven. Bij veel maatschappijen kunt u ook vooraf online inchecken. Voor up-to-date check-in- informatie verwijzen wij naar de site van de desbetreffende luchtvaartmaatschappij of luchthaven van vertrek.

Zorg er altijd voor dat u op tijd aanwezig op de luchthaven bent en houd (zeker in het hoogseizoen) rekening met eventuele drukte bij de incheckbalie. Het missen van een vlucht geeft geen recht op restitutie. 

Op de luchthavens wordt via monitoren aangegeven bij welke balies kan worden ingecheckt.

Categorie: 

Over ons

Voor het bekijken en bestellen van brochures verwijzen wij naar de volgende pagina:  brochures.

Categorie: 

Isropa
Eeuwigelaan 3
1861 CL Bergen (NH) 
Tel: 088-19 00 133 
E-mail: info@isropa.nl

Categorie: 

Uiteraard doen wij er alles aan om uw reis volledig naar wens te laten verlopen en eventuele problemen ter plaatse op te lossen. Toch kan het voorkomen dat u na uw reis een melding bij ons wilt maken. Dit kan via info@isropa.nl. De afdeling klantenservice beantwoordt vragen en reacties na afloop van de reis en deze moeten volgens de ANVR-Reisvoorwaarden binnen een maand na terugkomst schriftelijk worden ingediend.

Wanneer u een reis via een reisbureau gereserveerd hebt, verzoeken wij u vriendelijk contact op te nemen met hen voor de afhandeling van uw klacht, suggestie of compliment.

Categorie: 

Één moment geduld alstublieft, de pagina wordt voor u geladen.